Tak, można dokonać zwrotu towarów w przypadku produktów niepersonalizowanych. Na dokonanie zwrotu przysługuje 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Produkty personalizowane, które wykonywane są indywidualnie dla klienta nie podlegają zwrotowi. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w regulaminie sklepu. Ważne: zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania (plamy, przetarcia, rozdarcia, wgniecenia, przecięcia, uszkodzenia opakowania, brak oryginalnych metek, etc.), nie mogą posiadać zapachów (perfumy, pot, dym papierosowy etc.). Prosimy o zachowanie ostrożności przy przymierzaniu, rozkładaniu, rozpakowywaniu, etc. aby produkty nie zostały uszkodzone. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty, które sprzedajemy docierały do klienta w idealnej formie i oryginalnym opakowaniu. Będziemy wdzięczni za zwrot produktów w identycznej postaci.
Czy mogę zwrócić zamówiony towar?
Biuro Osbługi Klienta - chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Skontaktuj się z nami.
Jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz.