Karolina-Drążek
Artykuły
-
Niedostarczona paczka
Przykro nam z powodu niedostarczenie paczki. Jeśli status Twojej dostawy nie uległ zmianie od 2 dni roboczych, firma kurierska nie podjęła kontaktu, prosimy o poinformowanie nas o tym. Nasz zespół ...
-
Czy mogę zwrócić zamówiony towar?
Tak, istnieje możliwość zwrotu towarów w przypadku produktów niepersonalizowanych. Proszę pamiętać, że na dokonanie zwrotu przysługuje 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Produkty per...
-
Jak mogę dokonać zwrotu?
Zwrot towaru jest możliwy tylko dla produktów niepersonalizowanych w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi. Zwracane produkty nie ...
-
Czy mogę zwrócić niechciany produkt przesyłką pobraniową?
Niestety, nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Prosimy dokonać zwrotu w ciągu 14 dni roboczych, korzystając z opłaconej przesyłki pocztowej. Dodatkowe informacje znajdują się w zakładce "Zwroty"...
-
W jaki sposób mogę wymienić produkt?
Jeśli chcesz wymienić produkt, postępuj zgodnie z poniższymi krokami: - Zwróć produkt: przygotuj zwracany produkt zgodnie z instrukcjami zawartymi w zakładce "Zwroty". Odeślij produkt na adres wsk...
-
Koszt zwrotu
Koszty zwrotu ponosi klient. Są to koszty związane z opakowaniem, zabezpieczeniem i nadaniem przesyłki. W przypadku, gdy klient zwraca całe zamówienie, sprzedawca zwraca kupującemu: - kwotę zapłaco...
-
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany towar?
Zwrot należności następuje w ciągu 14 dni roboczych od momentu, gdy przyjęliśmy zwrot w naszym magazynie. W większości przypadków proces zwrotu jest zazwyczaj znacznie szybszy niż maksymalny możliw...
-
Jakie są dostępne metody płatności ?
Dostępne formy płatności w naszym sklepie to:-karta płatnicza lub szybki przelew online: realizacja zamówienia po zaksięgowaniu płatności.-przelew na Konto Bankowe:Realizacja zamówienia po zaksięgo...
-
Czy można za zamówienie zapłacić przy odbiorze?
Płatność przy odbiorze niestety nie jest dostępna. Zachęcamy do skorzystania z opcji płatności online poprzez system Przelewy24 – PayPro S.A. lub tradycyjnego przelewu na konto.
-
W mojej paczce nie było formularza zwrotu. Co mam zrobić?
Przepraszamy za niedogodność. Aby ułatwić proces zwrotu, możesz dokonać zgłoszenia online lub pobrać formularz na naszej stronie: https://www.crazyshop.pl/zwroty Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub...