Avatar

Karolina-Drążek

  • Łączna aktywność 72
  • Ostatnia aktywność
  • Członek od
  • Obserwowane Użytkownicy: 0
  • Obserwujący Użytkownicy: 0
  • Głosy 0
  • Subskrypcje 36

Artykuły

Ostatnia aktywność: Karolina-Drążek
  • Niedostarczona paczka

    Przykro nam z powodu niedostarczenie paczki. Jeśli status Twojej dostawy nie uległ zmianie od 2 dni roboczych, firma kurierska nie podjęła kontaktu, prosimy o poinformowanie nas o tym. Nasz zespół ...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

    Tak, istnieje możliwość zwrotu towarów w przypadku produktów niepersonalizowanych. Proszę pamiętać, że na dokonanie zwrotu przysługuje 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Produkty per...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Jak mogę dokonać zwrotu?

    Zwrot towaru jest możliwy tylko dla produktów niepersonalizowanych w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi. Zwracane produkty nie ...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Czy mogę zwrócić niechciany produkt przesyłką pobraniową?

    Niestety, nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Prosimy dokonać zwrotu w ciągu 14 dni roboczych, korzystając z opłaconej przesyłki pocztowej. Dodatkowe informacje znajdują się w zakładce "Zwroty"...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • W jaki sposób mogę wymienić produkt?

    Jeśli chcesz wymienić produkt, postępuj zgodnie z poniższymi krokami: - Zwróć produkt: przygotuj zwracany produkt zgodnie z instrukcjami zawartymi w zakładce "Zwroty". Odeślij produkt na adres wsk...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Koszt zwrotu

    Koszty zwrotu ponosi klient. Są to koszty związane z opakowaniem, zabezpieczeniem i nadaniem przesyłki. W przypadku, gdy klient zwraca całe zamówienie, sprzedawca zwraca kupującemu: - kwotę zapłaco...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 2
    • Komentarze: 1
    • Głosy: 0
  • Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany towar?

    Zwrot należności następuje w ciągu 14 dni roboczych od momentu, gdy przyjęliśmy zwrot w naszym magazynie. W większości przypadków proces zwrotu jest zazwyczaj znacznie szybszy niż maksymalny możliw...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Jakie są dostępne metody płatności ?

    Dostępne formy płatności w naszym sklepie to:-karta płatnicza lub szybki przelew online: realizacja zamówienia po zaksięgowaniu płatności.-przelew na Konto Bankowe:Realizacja zamówienia po zaksięgo...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Czy można za zamówienie zapłacić przy odbiorze?

    Płatność przy odbiorze niestety nie jest dostępna. Zachęcamy do skorzystania z opcji płatności online poprzez system Przelewy24 – PayPro S.A. lub tradycyjnego przelewu na konto.

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • W mojej paczce nie było formularza zwrotu. Co mam zrobić?

    Przepraszamy za niedogodność. Aby ułatwić proces zwrotu, możesz dokonać zgłoszenia online lub pobrać formularz na naszej stronie: https://www.crazyshop.pl/zwroty Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0