Avatar

Karolina Drążek

  • Łączna aktywność 72
  • Ostatnia aktywność
  • Członek od
  • Obserwowane Użytkownicy: 0
  • Obserwujący Użytkownicy: 0
  • Głosy 0
  • Subskrypcje 36

Artykuły

Ostatnia aktywność: Karolina Drążek
  • Czy do zamówienia otrzymam dokument zakupu?

    Dokument Zakupu Elektronicznego:- otrzymasz e-dokument: Dokument zakupu zostanie wysłany na Twój e-mail, spełniając obowiązujące przepisy.- bez konieczności drukowania: Nie musisz go drukować ani z...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Co w przypadku, kiedy płatność została pobrana dwukrotnie?

    W przypadku dodatkowego pobrania płatności: skontaktuj się z działem obsługi klienta, drogą e-mailową: sklep@crazyshop.pl, bądź telefoniczną: tel. 56 300 2005 w godzinach 8:00 - 16:00 w dni robocze.

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Czy mogę modyfikować swoje zamówienie?

    Modyfikacje zamówienia są możliwe jedynie do momentu przekazania go do realizacji. Jeśli Twoje zamówienie już zostało przekazane do realizacji, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, abyśm...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Kiedy otrzymam moje zamówienie?

    W 99% przypadków zamówienia są dostarczane na drugi dzień roboczy. Najpóźniej paczka powinna dotrzećw ciągu 48 godzin. Warto jednak zauważyć, że niektóre produkty mogą mieć dłuższy czas realizacji,...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Śledzenie zamówienia

    Możesz śledzić swoją przesyłkę od momentu, kiedy zostanie odebrana przez firmę kurierską. Otrzymasz od nas wiadomość e-mail zawierającą link do monitorowania paczki, który umożliwi Ci śledzenie akt...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: -1
  • Czy mogę dołączyć produkt do wcześniejszego zamówienia?

    Przepraszamy, ale nie ma możliwości dołożenia produktu do wcześniejszego zamówienia. Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do realizacji, zachęcamy do anulowania tego zamówienia i z...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Czy mogę połączyć zamówienia?

    Obecnie każde zamówienie jest realizowane i wysyłane osobno ze względów logistycznych. Niemniej jednak, jeśli planujesz złożyć kolejne zamówienie, skontaktuj się z nami wcześniej, a być może będzie...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Gdzie otrzymam informację na temat statusu mojego zamówienia?

    Chcemy poinformować, że aktualny status Twojego zamówienia jest regularnie aktualizowany i wysyłany na podany przez Ciebie adres e-mailowy. Sprawdzaj swoją skrzynkę odbiorczą, ponieważ wszelkie zmi...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Dlaczego nie otrzymałem żadnych informacji dot. mojego zamówienia na adres mailowy?

    Prosimy sprawdzić, czy podczas składania zamówienia poprawnie wpisano adres e-mail. Sprawdź także folder SPAM w swojej skrzynce e-mail - czasem nasze wiadomości mogą tam trafić. Jeśli adres e-mail ...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Anulowanie zamówienia

    Możesz anulować swoje zamówienie lub wprowadzić w nim zmiany przed jego przekazaniem do realizacji. Status zamówienia można sprawdzić na dwa sposoby: - zaloguj się na swoje konto użytkownika i prz...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0