
Karolina Drążek
Artykuły
-
Zmiana formy płatności
Jeśli potrzebujesz zmienić formę płatności skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta jednąz poniższych opcji: - za pomocą formularza kontaktowego, - drogą e-mailową: sklep@crazyshop.pl lub telefoni...
-
Kiedy otrzymam moje zamówienie?
W 99% przypadków zamówienia są dostarczane na drugi dzień roboczy. Najpóźniej paczka powinna dotrzećw ciągu 48 godzin. Warto jednak zauważyć, że niektóre produkty mogą mieć dłuższy czas realizacji,...
-
Czy mogę modyfikować swoje zamówienie?
Modyfikacje zamówienia są możliwe jedynie do momentu przekazania go do realizacji. Jeśli Twoje zamówienie już zostało przekazane do realizacji, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, abyśm...
-
Co w przypadku, kiedy płatność została pobrana dwukrotnie?
W przypadku dodatkowego pobrania płatności: skontaktuj się z działem obsługi klienta, drogą e-mailową: sklep@crazyshop.pl, bądź telefoniczną: tel. 56 300 2005 w godzinach 8:00 - 16:00 w dni robocze.
-
Zmiana formy płatności
Jeśli potrzebujesz zmienić formę płatności skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta jedną z poniższych opcji: - za pomocą formularza kontaktowego - drogą e-mailową: sklep@crazyshop.pl - telefonic...
-
Faktura
-brak dokumentu sprzedaży: prześlemy brakujący dokument na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia. Przepraszamy za ewentualne niedogodności.-faktura terminowa: obecnie nie oferujemy faktur...
-
Czy do zamówienia otrzymam dokument zakupu?
Dokument Zakupu Elektronicznego:- otrzymasz e-dokument: Dokument zakupu zostanie wysłany na Twój e-mail, spełniając obowiązujące przepisy.- bez konieczności drukowania: Nie musisz go drukować ani z...
-
Czy można za zamówienie zapłacić przy odbiorze?
Płatność przy odbiorze niestety nie jest dostępna. Zachęcamy do skorzystania z opcji płatności online poprzez system Przelewy24 – PayPro S.A. lub tradycyjnego przelewu na konto.
-
Jakie są dostępne metody płatności ?
Dostępne formy płatności w naszym sklepie to:- Przelewy24, blik, kartą, PayPo lub szybki przelew online: realizacja zamówienia po zaksięgowaniu płatności.- Przelew na Konto Bankowe:Realizacja zamów...
-
Śledzenie zamówienia
Możesz śledzić swoją przesyłkę od momentu, kiedy zostanie odebrana przez firmę kurierską. Otrzymasz od nas wiadomość e-mail zawierającą link do monitorowania paczki, który umożliwi Ci śledzenie akt...