
Karolina Drążek
Artykuły
-
Jakie są dostępne metody płatności ?
Dostępne formy płatności w naszym sklepie to:- Przelewy24, blik, kartą, PayPo lub szybki przelew online: realizacja zamówienia po zaksięgowaniu płatności.- Przelew na Konto Bankowe:Realizacja zamów...
-
Jak mogę złożyć reklamację?
Jeśli otrzymałeś produkt uszkodzony postępuj zgodnie z poniższymi krokami: - wypełnij formularz reklamacyjny online: https://www.crazyshop.pl/reklamacje. Dołącz zdjęcia uszkodzonego produktu oraz ...
-
Czy mogę otrzymać moje zamówienie mailowo w formie pliku PDF?
Niestety, nie sprzedajemy projektów w formie plików PDF. Każde zamówienie jest przygotowane zgodnie ze standardami na zakupionym produkcie i przesyłane na wskazany adres odbioru. Wyjątkiem, są e-vo...
-
Jak mogę dokonać płatności za złożone zamówienie?
Jeżeli nie udało Ci się opłacić zamówienia od razu po jego złożeniu skorzystaj z linku, który wysłaliśmy Ci w wiadomości mailowej potwierdzającej złożenie zamówienia. Jeżeli wybrałeś tradycyjny prz...
-
Koszt zwrotu
Koszty zwrotu produktu/ów ponosi klient. Są to koszty związane z opakowaniem, zabezpieczeniem i nadaniem przesyłki. W przypadku, gdy klient zwraca całe zamówienie, sprzedawca zwraca kupującemu: - k...
-
Czy mam obowiązek odesłania uszkodzonego produktu?
Takie przypadki rozpatrujemy indywidualnie. Prosimy o zgłoszenie reklamacji poprzez formularz online. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić szczegóły.
-
Jak mogę dokonać zwrotu?
Zwrot towaru jest możliwy tylko dla produktów niepersonalizowanych w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi. Zwracane produkty nie ...
-
Faktura
-brak dokumentu sprzedaży: prześlemy brakujący dokument na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia. Przepraszamy za ewentualne niedogodności.-faktura terminowa: obecnie nie oferujemy faktur...
-
Zmiana formy płatności
Jeśli potrzebujesz zmienić formę płatności skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta jedną z poniższych opcji: - za pomocą formularza kontaktowego - drogą e-mailową: sklep@crazyshop.pl - telefonic...
-
Zwroty produktów personalizowanych
Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi ani wymianie, ponieważ są wykonywane na indywidualne zamówienie klienta. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w regulaminie sklepu. Produkt pers...