Avatar

Karolina Drążek

  • Łączna aktywność 72
  • Ostatnia aktywność
  • Członek od
  • Obserwowane Użytkownicy: 0
  • Obserwujący Użytkownicy: 0
  • Głosy 0
  • Subskrypcje 36

Artykuły

Ostatnia aktywność: Karolina Drążek
  • Faktura

    -brak dokumentu sprzedaży: prześlemy brakujący dokument na adres e-mail podany przy  składaniu zamówienia. Przepraszamy za ewentualne niedogodności.-faktura terminowa: obecnie nie oferujemy faktur...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Zmiana formy płatności

    Jeśli potrzebujesz zmienić formę płatności skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta jedną z poniższych opcji: - za pomocą formularza kontaktowego - drogą e-mailową: sklep@crazyshop.pl - telefonic...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Zwroty produktów personalizowanych

    Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi ani wymianie, ponieważ są wykonywane na indywidualne zamówienie klienta. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w regulaminie sklepu. Produkt pers...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Jak zmienić hasło?

    Aby zmienić hasło, postępuj zgodnie z poniższymi krokami: - Zaloguj się: Przejdź do swojego konta użytkownika, korzystając z odpowiednich danych logowania. - Przejdź do zakładki „Hasło”: Po zalogow...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Kto jest administratorem moich danych?

    Administratorem Twoich danych osobowych jest firma DANHOSS Drążkowski Sp.K. z siedzibą ul. Biskupia 14, 86-200 Chełmno, NIP: 875-155-67-88. W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z działem obs...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Zmiana formy płatności

    Jeśli potrzebujesz zmienić formę płatności skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta jednąz poniższych opcji: - za pomocą formularza kontaktowego, - drogą e-mailową: sklep@crazyshop.pl lub telefoni...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Czy do zamówienia otrzymam dokument zakupu?

    Dokument Zakupu Elektronicznego:- otrzymasz e-dokument: Dokument zakupu zostanie wysłany na Twój e-mail, spełniając obowiązujące przepisy.- bez konieczności drukowania: Nie musisz go drukować ani z...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Co w przypadku, kiedy płatność została pobrana dwukrotnie?

    W przypadku dodatkowego pobrania płatności: skontaktuj się z działem obsługi klienta, drogą e-mailową: sklep@crazyshop.pl, bądź telefoniczną: tel. 56 300 2005 w godzinach 8:00 - 16:00 w dni robocze.

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Czy mogę modyfikować swoje zamówienie?

    Modyfikacje zamówienia są możliwe jedynie do momentu przekazania go do realizacji. Jeśli Twoje zamówienie już zostało przekazane do realizacji, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, abyśm...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Kiedy otrzymam moje zamówienie?

    W 99% przypadków zamówienia są dostarczane na drugi dzień roboczy. Najpóźniej paczka powinna dotrzećw ciągu 48 godzin. Warto jednak zauważyć, że niektóre produkty mogą mieć dłuższy czas realizacji,...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0