
Karolina Drążek
Artykuły
-
Czy można za zamówienie zapłacić przy odbiorze?
Płatność przy odbiorze nie jest dostępna. Zachęcamy do opłacania zamówień poprzez: szybki przelew online, przelew na konto lub Dotpay.
-
W mojej paczce nie było formularza zwrotu. Co mam zrobić?
Przepraszamy. Formularz zwrotu możesz pobrać tutaj.
-
Jak mogę dokonać zwrotu?
Zwrot towaru można dokonać w przypadku produktów niepersonalizowanych. Na dokonanie zwrotu przysługuje 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Produkty personalizowane, które wykonywane s...
-
Kto jest administratorem moich danych?
Administratorem Twoich danych osobowych jest firma DANHOSS Drążkowski Sp.K. ul. Biskupia 14, 86-200 Chełmno, NIP: 875-155-67-88
-
Jak mogę złożyć reklamację?
Produkt, który został zniszczony w transporcie, jest uszkodzony lub ma wadę fabryczną podlega możliwości reklamacji. Złóż reklamację w następujący sposób: 1. Wykonaj zdjęcie uszkodzonej paczki, jeż...
-
Niedostarczona paczka
Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Jeżeli status Twojej dostawy nie uległ zmianie od 2 dni roboczych, a firma kurierska nie podjęła kontaktu, poinformuj nas o tym. Ustalimy, gdzie wystąpił ...
-
Brak produktu w przesyłce
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Ustalimy warunki dosłania brakującego towaru lub zwrot wpłaconej należności.
-
W jaki sposób mogę wymienić produkt?
Jeśli chcesz wymienić produkt zwróć go zgodnie z instrukcją dołączoną do zamówienia, a następnie złóż nowe zamówienie.
-
Czy mam obowiązek odesłania uszkodzonego produktu?
Takie przypadki rozpatrujemy indywidualnie. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia szczegółów.
-
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany towar?
Zwrot należności następuje w ciągu 14 dni roboczych od momentu przyjęcia zwrotu w naszym oddziale. Zazwyczaj zwrot następuje znacznie wcześniej niż maksymalnie możliwy.