
Karolina Drążek
Artykuły
-
Jak zmienić hasło?
Aby zmienić hasło, postępuj zgodnie z poniższymi krokami: - Zaloguj się: Przejdź do swojego konta użytkownika, korzystając z odpowiednich danych logowania. - Przejdź do zakładki „Hasło”: Po zalogow...
-
Kto jest administratorem moich danych?
Administratorem Twoich danych osobowych jest firma DANHOSS Drążkowski Sp.K. z siedzibą ul. Biskupia 14, 86-200 Chełmno, NIP: 875-155-67-88. W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z działem obs...
-
Zmiana formy płatności
Jeśli potrzebujesz zmienić formę płatności skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta jednąz poniższych opcji: - za pomocą formularza kontaktowego, - drogą e-mailową: sklep@crazyshop.pl lub telefoni...
-
Czy do zamówienia otrzymam dokument zakupu?
Dokument Zakupu Elektronicznego:- otrzymasz e-dokument: Dokument zakupu zostanie wysłany na Twój e-mail, spełniając obowiązujące przepisy.- bez konieczności drukowania: Nie musisz go drukować ani z...
-
Co w przypadku, kiedy płatność została pobrana dwukrotnie?
W przypadku dodatkowego pobrania płatności: skontaktuj się z działem obsługi klienta, drogą e-mailową: sklep@crazyshop.pl, bądź telefoniczną: tel. 56 300 2005 w godzinach 8:00 - 16:00 w dni robocze.
-
Czy mogę modyfikować swoje zamówienie?
Modyfikacje zamówienia są możliwe jedynie do momentu przekazania go do realizacji. Jeśli Twoje zamówienie już zostało przekazane do realizacji, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, abyśm...
-
Kiedy otrzymam moje zamówienie?
W 99% przypadków zamówienia są dostarczane na drugi dzień roboczy. Najpóźniej paczka powinna dotrzećw ciągu 48 godzin. Warto jednak zauważyć, że niektóre produkty mogą mieć dłuższy czas realizacji,...
-
Śledzenie zamówienia
Możesz śledzić swoją przesyłkę od momentu, kiedy zostanie odebrana przez firmę kurierską. Otrzymasz od nas wiadomość e-mail zawierającą link do monitorowania paczki, który umożliwi Ci śledzenie akt...
-
Czy mogę dołączyć produkt do wcześniejszego zamówienia?
Przepraszamy, ale nie ma możliwości dołożenia produktu do wcześniejszego zamówienia. Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do realizacji, zachęcamy do anulowania tego zamówienia i z...
-
Czy mogę połączyć zamówienia?
Obecnie każde zamówienie jest realizowane i wysyłane osobno ze względów logistycznych. Niemniej jednak, jeśli planujesz złożyć kolejne zamówienie, skontaktuj się z nami wcześniej, a być może będzie...