Avatar

Karolina Drążek

  • Łączna aktywność 76
  • Ostatnia aktywność
  • Członek od
  • Obserwowane Użytkownicy: 0
  • Obserwujący Użytkownicy: 0
  • Głosy 0
  • Subskrypcje 38

Artykuły

Ostatnia aktywność: Karolina Drążek
  • Gdzie otrzymam informację na temat statusu mojego zamówienia?

    Chcemy poinformować, że aktualny status Twojego zamówienia jest regularnie aktualizowany i wysyłany na podany przez Ciebie adres e-mailowy. Sprawdzaj swoją skrzynkę odbiorczą, ponieważ wszelkie zmi...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Dlaczego nie otrzymałem żadnych informacji dot. mojego zamówienia na adres mailowy?

    Prosimy sprawdzić, czy podczas składania zamówienia poprawnie wpisano adres e-mail. Sprawdź także folder SPAM w swojej skrzynce e-mail - czasem nasze wiadomości mogą tam trafić. Jeśli adres e-mail ...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Anulowanie zamówienia

    Możesz anulować swoje zamówienie lub wprowadzić w nim zmiany przed jego przekazaniem do realizacji. Status zamówienia można sprawdzić na dwa sposoby: - zaloguj się na swoje konto użytkownika i prz...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Niedostarczona paczka

    Przykro nam z powodu niedostarczenie paczki. Jeśli status Twojej dostawy nie uległ zmianie od 2 dni roboczych, firma kurierska nie podjęła kontaktu, prosimy o poinformowanie nas o tym. Nasz zespół ...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

    Tak, istnieje możliwość zwrotu towarów w przypadku produktów niepersonalizowanych. Proszę pamiętać, że na dokonanie zwrotu przysługuje 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Produkty per...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Czy mogę zwrócić niechciany produkt przesyłką pobraniową?

    Niestety, nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Prosimy dokonać zwrotu w ciągu 14 dni roboczych, korzystając z opłaconej przesyłki pocztowej. Dodatkowe informacje znajdują się w zakładce "Zwroty"...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • W jaki sposób mogę wymienić produkt?

    Jeśli chcesz wymienić produkt, postępuj zgodnie z poniższymi krokami: - Zwróć produkt: przygotuj zwracany produkt zgodnie z instrukcjami zawartymi w zakładce "Zwroty". Odeślij produkt na adres wsk...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany towar?

    Zwrot należności następuje w ciągu 14 dni roboczych od momentu, gdy przyjęliśmy zwrot w naszym magazynie. W większości przypadków proces zwrotu jest zazwyczaj znacznie szybszy niż maksymalny możliw...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Czy można za zamówienie zapłacić przy odbiorze?

    Płatność przy odbiorze niestety nie jest dostępna. Zachęcamy do skorzystania z opcji płatności online poprzez system Przelewy24 – PayPro S.A. lub tradycyjnego przelewu na konto.

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • W mojej paczce nie było formularza zwrotu. Co mam zrobić?

    Przepraszamy za niedogodność. Aby ułatwić proces zwrotu, możesz dokonać zgłoszenia online lub pobrać formularz na naszej stronie: https://www.crazyshop.pl/zwroty Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0