
Karolina Drążek
Artykuły
-
Gdzie otrzymam informację na temat statusu mojego zamówienia?
Chcemy poinformować, że aktualny status Twojego zamówienia jest regularnie aktualizowany i wysyłany na podany przez Ciebie adres e-mailowy. Sprawdzaj swoją skrzynkę odbiorczą, ponieważ wszelkie zmi...
-
Dlaczego nie otrzymałem żadnych informacji dot. mojego zamówienia na adres mailowy?
Prosimy sprawdzić, czy podczas składania zamówienia poprawnie wpisano adres e-mail. Sprawdź także folder SPAM w swojej skrzynce e-mail - czasem nasze wiadomości mogą tam trafić. Jeśli adres e-mail ...
-
Anulowanie zamówienia
Możesz anulować swoje zamówienie lub wprowadzić w nim zmiany przed jego przekazaniem do realizacji. Status zamówienia można sprawdzić na dwa sposoby: - zaloguj się na swoje konto użytkownika i prz...
-
Niedostarczona paczka
Przykro nam z powodu niedostarczenie paczki. Jeśli status Twojej dostawy nie uległ zmianie od 2 dni roboczych, firma kurierska nie podjęła kontaktu, prosimy o poinformowanie nas o tym. Nasz zespół ...
-
Czy mogę zwrócić zamówiony towar?
Tak, istnieje możliwość zwrotu towarów w przypadku produktów niepersonalizowanych. Proszę pamiętać, że na dokonanie zwrotu przysługuje 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Produkty per...
-
Czy mogę zwrócić niechciany produkt przesyłką pobraniową?
Niestety, nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Prosimy dokonać zwrotu w ciągu 14 dni roboczych, korzystając z opłaconej przesyłki pocztowej. Dodatkowe informacje znajdują się w zakładce "Zwroty"...
-
W jaki sposób mogę wymienić produkt?
Jeśli chcesz wymienić produkt, postępuj zgodnie z poniższymi krokami: - Zwróć produkt: przygotuj zwracany produkt zgodnie z instrukcjami zawartymi w zakładce "Zwroty". Odeślij produkt na adres wsk...
-
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany towar?
Zwrot należności następuje w ciągu 14 dni roboczych od momentu, gdy przyjęliśmy zwrot w naszym magazynie. W większości przypadków proces zwrotu jest zazwyczaj znacznie szybszy niż maksymalny możliw...
-
Czy można za zamówienie zapłacić przy odbiorze?
Płatność przy odbiorze niestety nie jest dostępna. Zachęcamy do skorzystania z opcji płatności online poprzez system Przelewy24 – PayPro S.A. lub tradycyjnego przelewu na konto.
-
W mojej paczce nie było formularza zwrotu. Co mam zrobić?
Przepraszamy za niedogodność. Aby ułatwić proces zwrotu, możesz dokonać zgłoszenia online lub pobrać formularz na naszej stronie: https://www.crazyshop.pl/zwroty Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub...