Avatar

Karolina Drążek

  • Łączna aktywność 76
  • Ostatnia aktywność
  • Członek od
  • Obserwowane Użytkownicy: 0
  • Obserwujący Użytkownicy: 0
  • Głosy 0
  • Subskrypcje 38

Artykuły

Ostatnia aktywność: Karolina Drążek
  • Jakie są dostępne metody płatności ?

    Dostępne formy płatności w naszym sklepie to:- Przelewy24, blik, kartą, PayPo lub szybki przelew online: realizacja zamówienia po zaksięgowaniu płatności.- Przelew na Konto Bankowe:Realizacja zamów...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Jak mogę złożyć reklamację?

    Jeśli otrzymałeś produkt uszkodzony postępuj zgodnie z poniższymi krokami: - wypełnij formularz reklamacyjny online: https://www.crazyshop.pl/reklamacje. Dołącz zdjęcia uszkodzonego produktu oraz ...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Czy mogę otrzymać moje zamówienie mailowo w formie pliku PDF?

    Niestety, nie sprzedajemy projektów w formie plików PDF. Każde zamówienie jest przygotowane zgodnie ze standardami na zakupionym produkcie i przesyłane na wskazany adres odbioru. Wyjątkiem, są e-vo...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Jak mogę dokonać płatności za złożone zamówienie?

    Jeżeli nie udało Ci się opłacić zamówienia od razu po jego złożeniu skorzystaj z linku, który wysłaliśmy Ci w wiadomości mailowej potwierdzającej złożenie zamówienia. Jeżeli wybrałeś tradycyjny prz...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Koszt zwrotu

    Koszty zwrotu produktu/ów ponosi klient. Są to koszty związane z opakowaniem, zabezpieczeniem i nadaniem przesyłki. W przypadku, gdy klient zwraca całe zamówienie, sprzedawca zwraca kupującemu: - k...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 2
    • Komentarze: 1
    • Głosy: 0
  • Czy mam obowiązek odesłania uszkodzonego produktu?

    Takie przypadki rozpatrujemy indywidualnie. Prosimy o zgłoszenie reklamacji poprzez formularz online. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić szczegóły.

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Jak mogę dokonać zwrotu?

    Zwrot towaru jest możliwy tylko dla produktów niepersonalizowanych w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi. Zwracane produkty nie ...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Faktura

    -brak dokumentu sprzedaży: prześlemy brakujący dokument na adres e-mail podany przy  składaniu zamówienia. Przepraszamy za ewentualne niedogodności.-faktura terminowa: obecnie nie oferujemy faktur...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Zmiana formy płatności

    Jeśli potrzebujesz zmienić formę płatności skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta jedną z poniższych opcji: - za pomocą formularza kontaktowego - drogą e-mailową: sklep@crazyshop.pl - telefonic...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Zwroty produktów personalizowanych

    Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi ani wymianie, ponieważ są wykonywane na indywidualne zamówienie klienta. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w regulaminie sklepu. Produkt pers...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0