Dlaczego produkt , który chciałam/em zakupić zniknął z koszyka?

Dodanie produktu do koszyka nie powoduje automatycznej rezerwacji. Istnieje możliwość, że w tym samym czasie inna osoba dokona zakupu tego samego produktu, co może wpłynąć na dostępność.

Aby zapewnić sobie zakup wybranych produktów, zalecamy jak najszybsze dokonanie procesu zamówienia. Produkty zostaną zarezerwowane dopiero po zakończeniu procesu płatności.


Biuro Obsługi Klienta - chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Skontaktuj się z nami.

Zapraszamy na czat

Rozpocznij rozmowę z naszym konsultantem przez czat online. Proste i przyjemne!


Rozpocznij czat

Zadzwoń do nas

Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy rozwiać wszelkie wątpliwości.


Zadzwoń teraz

Napisz wiadomość

Chcesz wysłać nam zdjęcia, opisać jakiś problem? Ten formularz to dobre miejsce!


Wyślij wiadomość
Jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0
Masz więcej pytań? Wyślij zapytanie!

Komentarze

Komentarze: 0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.