Avatar

Kinga Kirejewska

  • Łączna aktywność 30
  • Ostatnia aktywność
  • Członek od
  • Obserwowane Użytkownicy: 0
  • Obserwujący Użytkownicy: 0
  • Głosy 0
  • Subskrypcje 15

Widok ogólny aktywności

Ostatnia aktywność: Kinga Kirejewska
  • Kinga Kirejewska utworzył(a) artykuł

    Czy mogę dokonać zwrotu odsyłając produkt za pomocą paczkomatu?

    Przykro nam, ale obecnie nie oferujemy możliwości zwrotu poprzez paczkomaty. - Aby dokonać zwrotu, prosimy o odesłanie paczki za pomocą wybranego przez Ciebie przewoźnika na adres wskazany na nasz...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Kinga Kirejewska utworzył(a) artykuł

    Czy odbiorca może poznać dane nadawcy?

    Nie, dane osobowe naszych klientów są ściśle chronione, a my dbamy o pełną prywatność. Możecie Państwo dołączyć darmowy bilecik z życzeniami i podpisem do przesyłki. Jednakże, jeśli bilecik nie zo...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Kinga Kirejewska utworzył(a) artykuł

    Czy mogą występować różnice w kolorystyce produktów przedstawionych na stronie internetowej sklepu?

    Staramy się zapewnić jak najwierniejsze odwzorowanie kolorów produktów na naszej stronie internetowej. Należy jednak mieć świadomość, że różnice w kolorach mogą występować ze względu na indywidualn...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Kinga Kirejewska utworzył(a) artykuł

    Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?

    Jeżeli produkt nie jest dostępny, przycisk 'DODAJ DO KOSZYKA' nie będzie aktywny. Dodatkowo, pojawi się informacja o tymczasowym braku dostępności danego produktu.

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Kinga Kirejewska utworzył(a) artykuł

    Zwrot? to proste!

    - Umieść zakupione produkty oraz wypełniony formularz zwrotu w kartonie przeznaczonym do wysyłki. - Wyślij paczkę na nasz adres: DANHOSS Drążkowski Sp. K., ul. Łunawska 34, 86-200 Chełmno. Nieste...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Kinga Kirejewska utworzył(a) artykuł

    W jaki sposób mogę się upewnić, że proces zakupów został przeprowadzony poprawnie?

    Po złożeniu i opłaceniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie złożenia zamówienia na swoją skrzynkę mailową. Następnie, będziemy Cię regularnie informować drogą mailową o każdej zmianie statusu zamówi...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Kinga Kirejewska utworzył(a) artykuł

    Na jakich przeglądarkach działa nasz sklep?

    Nasz sklep działa na wszystkich popularnych przeglądarkach internetowych. Nie ma szczególnych wymagań, więc możesz swobodnie korzystać z dowolnej przeglądarki do złożenia zamówienia.

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Kinga Kirejewska utworzył(a) artykuł

    Czy cena wyświetlana przy danym towarze obejmuje koszt dostawy?

    Nie. Cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Koszty dostawy zostaną uwzględnione oddzielnie na rachunku.

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Kinga Kirejewska utworzył(a) artykuł

    Czy mogę zlecić zapakowanie mojego zamówienia na prezent?

    Tak, z przyjemnością informujemy, że w naszym sklepie oferujemy opcję pakowania na prezent                   dla wybranych produktów. Jeśli zdecydujesz się na tę opcję, wybrany przedmiot będzie poz...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Kinga Kirejewska utworzył(a) artykuł

    Czy grawer jest wliczony w cenę produktu?

    Tak, grawer jest już wliczony w cenę produktu. Nie pobieramy dodatkowych opłat za wykonaną personalizację.

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0