Karolina-Drążek
Widok ogólny aktywności
Ostatnia aktywność: Karolina-Drążek-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł Brak produktu w przesyłce
Jeśli w przesyłce brakuje produktu: - prosimy o złożenie formularza reklamacyjnego online: https://www.crazyshop.pl/reklamacje - skontaktuj się bezpośrednio z działem obsługi klienta drogą e-mail...
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł Czy mam obowiązek odesłania uszkodzonego produktu?
Takie przypadki rozpatrujemy indywidualnie. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia szczegółów.
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł Jak mogę złożyć reklamację?
Jeśli otrzymałeś produkt uszkodzony postępuj zgodnie z poniższymi krokami: - wypełnij formularz reklamacyjny online: https://www.crazyshop.pl/reklamacje. Dołącz zdjęcia uszkodzonego produktu oraz ...
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł W mojej paczce nie było formularza zwrotu. Co mam zrobić?
Przepraszamy za niedogodność. Aby ułatwić proces zwrotu, możesz dokonać zgłoszenia online lub pobrać formularz na naszej stronie: https://www.crazyshop.pl/zwroty Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub...
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany towar?
Zwrot należności następuje w ciągu 14 dni roboczych od momentu, gdy przyjęliśmy zwrot w naszym magazynie. W większości przypadków proces zwrotu jest zazwyczaj znacznie szybszy niż maksymalny możliw...
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł Koszt zwrotu
Koszty zwrotu ponosi klient. Są to koszty związane z opakowaniem, zabezpieczeniem i nadaniem przesyłki. W przypadku, gdy klient zwraca całe zamówienie, sprzedawca zwraca kupującemu: - kwotę zapłaco...
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł W jaki sposób mogę wymienić produkt?
Jeśli chcesz wymienić produkt, postępuj zgodnie z poniższymi krokami: - Zwróć produkt: przygotuj zwracany produkt zgodnie z instrukcjami zawartymi w zakładce "Zwroty". Odeślij produkt na adres wsk...
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł Czy mogę zwrócić niechciany produkt przesyłką pobraniową?
Niestety, nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Prosimy dokonać zwrotu w ciągu 14 dni roboczych, korzystając z opłaconej przesyłki pocztowej. Dodatkowe informacje znajdują się w zakładce "Zwroty"...
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł Jak mogę dokonać zwrotu?
Zwrot towaru jest możliwy tylko dla produktów niepersonalizowanych w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi. Zwracane produkty nie ...
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł Zwroty produktów personalizowanych
Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi ani wymianie, ponieważ są wykonywane na indywidualne zamówienie klienta. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w regulaminie sklepu. Produkt pers...