Avatar

Karolina Drążek

  • Łączna aktywność 76
  • Ostatnia aktywność
  • Członek od
  • Obserwowane Użytkownicy: 0
  • Obserwujący Użytkownicy: 0
  • Głosy 0
  • Subskrypcje 38

Widok ogólny aktywności

Ostatnia aktywność: Karolina Drążek
  • Karolina Drążek utworzył(a) artykuł

    Czy mogę otrzymać moje zamówienie mailowo w formie pliku PDF?

    Niestety, nie sprzedajemy projektów w formie plików PDF. Każde zamówienie jest przygotowane zgodnie ze standardami na zakupionym produkcie i przesyłane na wskazany adres odbioru. Wyjątkiem, są e-vo...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Karolina Drążek utworzył(a) artykuł

    Jak mogę dokonać płatności za złożone zamówienie?

    Jeżeli nie udało Ci się opłacić zamówienia od razu po jego złożeniu skorzystaj z linku, który wysłaliśmy Ci w wiadomości mailowej potwierdzającej złożenie zamówienia. Jeżeli wybrałeś tradycyjny prz...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Karolina Drążek utworzył(a) artykuł

    Brak produktu w przesyłce

    Jeśli w przesyłce brakuje produktu: - prosimy o złożenie formularza reklamacyjnego online: https://www.crazyshop.pl/reklamacje - skontaktuj się bezpośrednio z działem obsługi klienta drogą e-mail...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Karolina Drążek utworzył(a) artykuł

    Czy mam obowiązek odesłania uszkodzonego produktu?

    Takie przypadki rozpatrujemy indywidualnie. Prosimy o zgłoszenie reklamacji poprzez formularz online. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić szczegóły.

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Karolina Drążek utworzył(a) artykuł

    Jak mogę złożyć reklamację?

    Jeśli otrzymałeś produkt uszkodzony postępuj zgodnie z poniższymi krokami: - wypełnij formularz reklamacyjny online: https://www.crazyshop.pl/reklamacje. Dołącz zdjęcia uszkodzonego produktu oraz ...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Karolina Drążek utworzył(a) artykuł

    W mojej paczce nie było formularza zwrotu. Co mam zrobić?

    Przepraszamy za niedogodność. Aby ułatwić proces zwrotu, możesz dokonać zgłoszenia online lub pobrać formularz na naszej stronie: https://www.crazyshop.pl/zwroty Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Karolina Drążek utworzył(a) artykuł

    Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany towar?

    Zwrot należności następuje w ciągu 14 dni roboczych od momentu, gdy przyjęliśmy zwrot w naszym magazynie. W większości przypadków proces zwrotu jest zazwyczaj znacznie szybszy niż maksymalny możliw...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Karolina Drążek utworzył(a) artykuł

    Koszt zwrotu

    Koszty zwrotu produktu/ów ponosi klient. Są to koszty związane z opakowaniem, zabezpieczeniem i nadaniem przesyłki. W przypadku, gdy klient zwraca całe zamówienie, sprzedawca zwraca kupującemu: - k...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 2
    • Komentarze: 1
    • Głosy: 0
  • Karolina Drążek utworzył(a) artykuł

    W jaki sposób mogę wymienić produkt?

    Jeśli chcesz wymienić produkt, postępuj zgodnie z poniższymi krokami: - Zwróć produkt: przygotuj zwracany produkt zgodnie z instrukcjami zawartymi w zakładce "Zwroty". Odeślij produkt na adres wsk...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Karolina Drążek utworzył(a) artykuł

    Czy mogę zwrócić niechciany produkt przesyłką pobraniową?

    Niestety, nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Prosimy dokonać zwrotu w ciągu 14 dni roboczych, korzystając z opłaconej przesyłki pocztowej. Dodatkowe informacje znajdują się w zakładce "Zwroty"...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0