![Avatar](https://danhoss.zendesk.com/system/photos/1500732683761/icon_chat_PB_CS_1.jpg)
Karolina Drążek
Widok ogólny aktywności
Ostatnia aktywność: Karolina Drążek-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł Czy mogę otrzymać moje zamówienie mailowo w formie pliku PDF?
Niestety, nie sprzedajemy projektów w formie plików PDF. Każde zamówienie jest przygotowane zgodnie ze standardami na zakupionym produkcie i przesyłane na wskazany adres odbioru. Wyjątkiem, są e-vo...
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł Jak mogę dokonać płatności za złożone zamówienie?
Jeżeli nie udało Ci się opłacić zamówienia od razu po jego złożeniu skorzystaj z linku, który wysłaliśmy Ci w wiadomości mailowej potwierdzającej złożenie zamówienia. Jeżeli wybrałeś tradycyjny prz...
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł Brak produktu w przesyłce
Jeśli w przesyłce brakuje produktu: - prosimy o złożenie formularza reklamacyjnego online: https://www.crazyshop.pl/reklamacje - skontaktuj się bezpośrednio z działem obsługi klienta drogą e-mail...
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł Czy mam obowiązek odesłania uszkodzonego produktu?
Takie przypadki rozpatrujemy indywidualnie. Prosimy o zgłoszenie reklamacji poprzez formularz online. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić szczegóły.
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł Jak mogę złożyć reklamację?
Jeśli otrzymałeś produkt uszkodzony postępuj zgodnie z poniższymi krokami: - wypełnij formularz reklamacyjny online: https://www.crazyshop.pl/reklamacje. Dołącz zdjęcia uszkodzonego produktu oraz ...
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł W mojej paczce nie było formularza zwrotu. Co mam zrobić?
Przepraszamy za niedogodność. Aby ułatwić proces zwrotu, możesz dokonać zgłoszenia online lub pobrać formularz na naszej stronie: https://www.crazyshop.pl/zwroty Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub...
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany towar?
Zwrot należności następuje w ciągu 14 dni roboczych od momentu, gdy przyjęliśmy zwrot w naszym magazynie. W większości przypadków proces zwrotu jest zazwyczaj znacznie szybszy niż maksymalny możliw...
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł Koszt zwrotu
Koszty zwrotu produktu/ów ponosi klient. Są to koszty związane z opakowaniem, zabezpieczeniem i nadaniem przesyłki. W przypadku, gdy klient zwraca całe zamówienie, sprzedawca zwraca kupującemu: - k...
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł W jaki sposób mogę wymienić produkt?
Jeśli chcesz wymienić produkt, postępuj zgodnie z poniższymi krokami: - Zwróć produkt: przygotuj zwracany produkt zgodnie z instrukcjami zawartymi w zakładce "Zwroty". Odeślij produkt na adres wsk...
-
Karolina Drążek utworzył(a) artykuł Czy mogę zwrócić niechciany produkt przesyłką pobraniową?
Niestety, nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Prosimy dokonać zwrotu w ciągu 14 dni roboczych, korzystając z opłaconej przesyłki pocztowej. Dodatkowe informacje znajdują się w zakładce "Zwroty"...