Avatar

Karolina Drążek

  • Łączna aktywność 72
  • Ostatnia aktywność
  • Członek od
  • Obserwowane Użytkownicy: 0
  • Obserwujący Użytkownicy: 0
  • Głosy 0
  • Subskrypcje 36

Widok ogólny aktywności

Ostatnia aktywność: Karolina Drążek
  • Karolina Drążek utworzył(a) artykuł

    Brak produktu w przesyłce

    Jeśli w przesyłce brakuje produktu: - prosimy o złożenie formularza reklamacyjnego online: https://www.crazyshop.pl/reklamacje - skontaktuj się bezpośrednio z działem obsługi klienta drogą e-mail...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Karolina Drążek utworzył(a) artykuł

    Czy mam obowiązek odesłania uszkodzonego produktu?

    Takie przypadki rozpatrujemy indywidualnie. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia szczegółów.

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Karolina Drążek utworzył(a) artykuł

    Jak mogę złożyć reklamację?

    Jeśli otrzymałeś produkt uszkodzony postępuj zgodnie z poniższymi krokami: - wypełnij formularz reklamacyjny online: https://www.crazyshop.pl/reklamacje. Dołącz zdjęcia uszkodzonego produktu oraz ...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Karolina Drążek utworzył(a) artykuł

    W mojej paczce nie było formularza zwrotu. Co mam zrobić?

    Przepraszamy za niedogodność. Aby ułatwić proces zwrotu, możesz dokonać zgłoszenia online lub pobrać formularz na naszej stronie: https://www.crazyshop.pl/zwroty Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Karolina Drążek utworzył(a) artykuł

    Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany towar?

    Zwrot należności następuje w ciągu 14 dni roboczych od momentu, gdy przyjęliśmy zwrot w naszym magazynie. W większości przypadków proces zwrotu jest zazwyczaj znacznie szybszy niż maksymalny możliw...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Karolina Drążek utworzył(a) artykuł

    Koszt zwrotu

    Koszty zwrotu ponosi klient. Są to koszty związane z opakowaniem, zabezpieczeniem i nadaniem przesyłki. W przypadku, gdy klient zwraca całe zamówienie, sprzedawca zwraca kupującemu: - kwotę zapłaco...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 2
    • Komentarze: 1
    • Głosy: 0
  • Karolina Drążek utworzył(a) artykuł

    W jaki sposób mogę wymienić produkt?

    Jeśli chcesz wymienić produkt, postępuj zgodnie z poniższymi krokami: - Zwróć produkt: przygotuj zwracany produkt zgodnie z instrukcjami zawartymi w zakładce "Zwroty". Odeślij produkt na adres wsk...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Karolina Drążek utworzył(a) artykuł

    Czy mogę zwrócić niechciany produkt przesyłką pobraniową?

    Niestety, nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Prosimy dokonać zwrotu w ciągu 14 dni roboczych, korzystając z opłaconej przesyłki pocztowej. Dodatkowe informacje znajdują się w zakładce "Zwroty"...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Karolina Drążek utworzył(a) artykuł

    Jak mogę dokonać zwrotu?

    Zwrot towaru jest możliwy tylko dla produktów niepersonalizowanych w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi. Zwracane produkty nie ...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0
  • Karolina Drążek utworzył(a) artykuł

    Zwroty produktów personalizowanych

    Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi ani wymianie, ponieważ są wykonywane na indywidualne zamówienie klienta. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w regulaminie sklepu. Produkt pers...

    • Edytowano
    • Obserwujący: 1
    • Komentarze: 0
    • Głosy: 0