Jeśli produkt, który Cię interesował, zniknął ze strony sklepu, to niestandardowa sytuacja, ponieważ staramy się utrzymać naszą ofertę na poziomie 100%. Jednakże, zdarza się, że określony asortyment może tymczasowo nie być dostępny w magazynach lub został wyłączony ze sprzedaży z różnych przyczyn. Zachęcamy do skontaktowania się z nami poprzez formularz dostępny w zakładce 'Kontakt'. Chętnie udzielimy więcej informacji na temat dostępności tego produktu lub pomożemy znaleźć podobną alternatywę, która spełni Twoje oczekiwania.
Produkt , którym byłam/em zainteresowany zniknął ze strony sklepu , co mam zrobić?
Biuro Obsługi Klienta - chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Skontaktuj się z nami.
Jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz.