Produkt , którym byłam/em zainteresowany zniknął ze strony sklepu , co mam zrobić?

Jeśli produkt, który Cię interesował, zniknął ze strony sklepu, to niestandardowa sytuacja, ponieważ staramy się utrzymać naszą ofertę na poziomie 100%. Jednakże, zdarza się, że określony asortyment może tymczasowo nie być dostępny w magazynach lub został wyłączony ze sprzedaży z różnych przyczyn. Zachęcamy do skontaktowania się z nami poprzez formularz dostępny w zakładce 'Kontakt'. Chętnie udzielimy więcej informacji na temat dostępności tego produktu lub pomożemy znaleźć podobną alternatywę, która spełni Twoje oczekiwania.


Biuro Obsługi Klienta - chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Skontaktuj się z nami.

Zapraszamy na czat

Rozpocznij rozmowę z naszym konsultantem przez czat online. Proste i przyjemne!


Rozpocznij czat

Zadzwoń do nas

Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy rozwiać wszelkie wątpliwości.


Zadzwoń teraz

Napisz wiadomość

Chcesz wysłać nam zdjęcia, opisać jakiś problem? Ten formularz to dobre miejsce!


Wyślij wiadomość
Jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0
Masz więcej pytań? Wyślij zapytanie!

Komentarze

Komentarze: 0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.