Dlaczego nie otrzymałem żadnych informacji dot. mojego zamówienia na adres mailowy?

Prosimy sprawdzić, czy podczas składania zamówienia poprawnie wpisano adres e-mail. Sprawdź także folder SPAM w swojej skrzynce e-mail - czasem nasze wiadomości mogą tam trafić. Jeśli adres e-mail jest poprawny
i nie ma żadnych wiadomości od nas, zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta. Jesteśmy dostępni, aby pomóc w rozwiązaniu tej sytuacji.


Biuro Obsługi Klienta - chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Skontaktuj się z nami.

Zapraszamy na czat

Rozpocznij rozmowę z naszym konsultantem przez czat online. Proste i przyjemne!


Rozpocznij czat

Zadzwoń do nas

Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy rozwiać wszelkie wątpliwości.


Zadzwoń teraz

Napisz wiadomość

Chcesz wysłać nam zdjęcia, opisać jakiś problem? Ten formularz to dobre miejsce!


Wyślij wiadomość
Jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0
Masz więcej pytań? Wyślij zapytanie!

Komentarze

Komentarze: 0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.