Dlaczego moje zamówienie zostało podzielone na kilka przesyłek?

Dbamy o jakość dostarczania naszych produktów, co czasami skutkuje podziałem zamówienia na kilka przesyłek. Nie poniesiesz dodatkowych opłat z tego powodu. Na adres e-mail otrzymasz informacje dotyczące formy dostawy oraz linki do śledzenia przesyłek. Dziękujemy za zrozumienie!


Biuro Obsługi Klienta - chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Skontaktuj się z nami.

Zapraszamy na czat

Rozpocznij rozmowę z naszym konsultantem przez czat online. Proste i przyjemne!


Rozpocznij czat

Zadzwoń do nas

Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy rozwiać wszelkie wątpliwości.


Zadzwoń teraz

Napisz wiadomość

Chcesz wysłać nam zdjęcia, opisać jakiś problem? Ten formularz to dobre miejsce!


Wyślij wiadomość
Jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 1 z 1
Masz więcej pytań? Wyślij zapytanie!

Komentarze

Komentarze: 0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.