Czy składając klika zamówień mogę je otrzymać w jednej przesyłce?

Obecnie nie jesteśmy w stanie łączyć zamówień z powodu procesów logistycznych i operacyjnych. Każde zamówienie jest obsługiwane indywidualnie, aby zapewnić jak najszybszą dostawę.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie to może sprawić. Jesteśmy jednak gotowi udzielić wszelkich informacji lub pomocy dotyczącej zamówień. Jeśli masz dodatkowe pytania lub potrzebujesz wsparcia, prosimy o kontakt.

Dziękujemy za zrozumienie i zaufanie.


Biuro Obsługi Klienta - chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Skontaktuj się z nami.

Zapraszamy na czat

Rozpocznij rozmowę z naszym konsultantem przez czat online. Proste i przyjemne!


Rozpocznij czat

Zadzwoń do nas

Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy rozwiać wszelkie wątpliwości.


Zadzwoń teraz

Napisz wiadomość

Chcesz wysłać nam zdjęcia, opisać jakiś problem? Ten formularz to dobre miejsce!


Wyślij wiadomość
Jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0
Masz więcej pytań? Wyślij zapytanie!

Komentarze

Komentarze: 0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.