Czy mogę wysłać poprawki SMS?

Przepraszamy, ale nasz system telefoniczny nie obsługuje SMS-ów. W celu wprowadzenia wszelkich poprawek, prosimy skorzystać z poniższych opcji:
- odpowiedz na e-mail potwierdzający złożenie zamówienie,
- wypełnij formularz kontaktowy na stronie internetowej,
- skontaktuj się z nami telefonicznie w godzinach pracy biura Obsługi Klienta.

Dzięki wykorzystaniu powyższych metod, będziemy w stanie szybko i skutecznie zająć się Twoimi sugestiami
oraz wprowadzić ewentualne zmiany.


Biuro Obsługi Klienta - chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Skontaktuj się z nami.

Zapraszamy na czat

Rozpocznij rozmowę z naszym konsultantem przez czat online. Proste i przyjemne!


Rozpocznij czat

Zadzwoń do nas

Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy rozwiać wszelkie wątpliwości.


Zadzwoń teraz

Napisz wiadomość

Chcesz wysłać nam zdjęcia, opisać jakiś problem? Ten formularz to dobre miejsce!


Wyślij wiadomość
Jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0
Masz więcej pytań? Wyślij zapytanie!

Komentarze

Komentarze: 0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.