Jak mogę dokonać płatności za złożone zamówienie?

Jeżeli nie udało Ci się opłacić zamówienia od razu po jego złożeniu skorzystaj z linku, który wysłaliśmy Ci w wiadomości mailowej potwierdzającej złożenie zamówienia.
Jeżeli wybrałeś tradycyjny przelew, w wiadomości znajdziesz numer konta do wpłaty.

W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie: 56 3002005 w godzinach 8.00-16.00 w dni robocze.


Biuro Obsługi Klienta - chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Skontaktuj się z nami.

Zapraszamy na czat

Rozpocznij rozmowę z naszym konsultantem przez czat online. Proste i przyjemne!


Rozpocznij czat

Zadzwoń do nas

Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy rozwiać wszelkie wątpliwości.


Zadzwoń teraz

Napisz wiadomość

Chcesz wysłać nam zdjęcia, opisać jakiś problem? Ten formularz to dobre miejsce!


Wyślij wiadomość
Jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0
Masz więcej pytań? Wyślij zapytanie!

Komentarze

Komentarze: 0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.