-brak dokumentu sprzedaży: prześlemy brakujący dokument na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia. Przepraszamy za ewentualne niedogodności.
-faktura terminowa: obecnie nie oferujemy faktur terminowych.
-faktura proforma: skontaktuj się telefonicznie lub przesyłając e-mail z numerem zamówienia. Po zaksięgowaniu wpłaty, zamówienie zostanie zrealizowane.
-zmiana danych w dokumencie: zgłoszenia dotyczące zmiany danych prosimy przesyłać na adres: abogaczyk@danhoss.com.
-zmiana daty na dokumencie: prosimy o przesłanie informacji dotyczącej zmiany daty na adres: abogaczyk@danhoss.com.
-zmiana nazw produktów: niestety, nie możemy zmienić nazw produktów na dokumencie. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Faktura
Biuro Obsługi Klienta - chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Skontaktuj się z nami.
Jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz.