Faktura

-brak dokumentu sprzedaży: prześlemy brakujący dokument na adres e-mail podany przy  składaniu zamówienia. Przepraszamy za ewentualne niedogodności.

-faktura terminowa: obecnie nie oferujemy faktur terminowych.

-faktura proforma: skontaktuj się telefonicznie lub przesyłając e-mail z numerem zamówienia.                     Po zaksięgowaniu wpłaty, zamówienie zostanie zrealizowane.

-zmiana danych w dokumencie: zgłoszenia dotyczące zmiany danych prosimy przesyłać na adres: abogaczyk@danhoss.com.

-zmiana daty na dokumencie: prosimy o przesłanie informacji dotyczącej zmiany daty 
na adres: abogaczyk@danhoss.com.

-zmiana nazw produktów: niestety, nie możemy zmienić nazw produktów na dokumencie.             Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

 

Biuro Obsługi Klienta - chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Skontaktuj się z nami.

Zapraszamy na czat

Rozpocznij rozmowę z naszym konsultantem przez czat online. Proste i przyjemne!


Rozpocznij czat

Zadzwoń do nas

Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy rozwiać wszelkie wątpliwości.


Zadzwoń teraz

Napisz wiadomość

Chcesz wysłać nam zdjęcia, opisać jakiś problem? Ten formularz to dobre miejsce!


Wyślij wiadomość
Jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0
Masz więcej pytań? Wyślij zapytanie!

Komentarze

Komentarze: 0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.