Faktura

Brak dokumentu sprzedaży – brakujący dokument prześlemy na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia. Przepraszamy za niedogodności.

Faktura terminowa – niestety nie wystawiamy faktur terminowych.

Proforma – prosimy o telefon lub wiadomość e-mail zawierającą numer zamówienia w celu wysłania faktury proforma. Po zaksięgowaniu wpłaty zamówienie zostanie przekazane do realizacji.

Zmiana danych w dokumencie - prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres abogaczyk@danhoss.com

Zmiana daty na dokumencie – prosimy o przesłanie wiadomości na adres abogaczyk@danhoss.com

Zmiana nazw produktów – nie mamy możliwości dokonania zmiany nazw na dokumencie. Przepraszamy za niedogodności.


Biuro Obsługi Klienta - chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Skontaktuj się z nami.

Zapraszamy na czat

Rozpocznij rozmowę z naszym konsultantem przez czat online. Proste i przyjemne!


Rozpocznij czat

Zadzwoń do nas

Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy rozwiać wszelkie wątpliwości.


Zadzwoń teraz

Napisz wiadomość

Chcesz wysłać nam zdjęcia, opisać jakiś problem? Ten formularz to dobre miejsce!


Wyślij wiadomość
Jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0
Masz więcej pytań? Wyślij zapytanie!

Komentarze

Komentarze: 0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.