Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Tak, istnieje możliwość zwrotu towarów w przypadku produktów niepersonalizowanych. Proszę pamiętać, że na dokonanie zwrotu przysługuje 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Produkty personalizowane, które są indywidualnie wykonywane dla klienta nie podlegają zwrotowi. Dodatkowe informacje na ten temat znajdziesz w regulaminie sklepu.

Ważne: Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, takich jak plamy, przetarcia, rozdarcia, wgniecenia, przecięcia, uszkodzenia opakowania, brak oryginalnych metek itp. Produkty nie mogą również posiadać zapachów (perfumy, pot, dym papierosowy itp.). Prosimy o zachowanie ostrożności przy przymierzaniu, rozkładaniu, rozpakowywaniu itp., aby produkty nie zostały uszkodzone.

Dokładamy wszelkich starań, aby produkty, które sprzedajemy, docierały do klienta w idealnej formie oraz oryginalnym opakowaniu. Będziemy wdzięczni za zwrot produktów w identycznej postaci.


Biuro Obsługi Klienta - chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Skontaktuj się z nami.

Zapraszamy na czat

Rozpocznij rozmowę z naszym konsultantem przez czat online. Proste i przyjemne!


Rozpocznij czat

Zadzwoń do nas

Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy rozwiać wszelkie wątpliwości.


Zadzwoń teraz

Napisz wiadomość

Chcesz wysłać nam zdjęcia, opisać jakiś problem? Ten formularz to dobre miejsce!


Wyślij wiadomość
Jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0
Masz więcej pytań? Wyślij zapytanie!

Komentarze

Komentarze: 0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.