Tak, istnieje możliwość zwrotu towarów w przypadku produktów niepersonalizowanych. Proszę pamiętać, że na dokonanie zwrotu przysługuje 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Produkty personalizowane, które są indywidualnie wykonywane dla klienta nie podlegają zwrotowi. Dodatkowe informacje na ten temat znajdziesz w regulaminie sklepu.
Ważne: Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, takich jak plamy, przetarcia, rozdarcia, wgniecenia, przecięcia, uszkodzenia opakowania, brak oryginalnych metek itp. Produkty nie mogą również posiadać zapachów (perfumy, pot, dym papierosowy itp.). Prosimy o zachowanie ostrożności przy przymierzaniu, rozkładaniu, rozpakowywaniu itp., aby produkty nie zostały uszkodzone.
Dokładamy wszelkich starań, aby produkty, które sprzedajemy, docierały do klienta w idealnej formie oraz oryginalnym opakowaniu. Będziemy wdzięczni za zwrot produktów w identycznej postaci.
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz.