Jak mogę złożyć reklamację?

Jeśli otrzymałeś produkt uszkodzony postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

- wypełnij formularz reklamacyjny online: https://www.crazyshop.pl/reklamacje. Dołącz zdjęcia uszkodzonego produktu oraz krótki komentarz.

- czekaj na wiadomość zwrotną od działu obsługi klienta.

Reklamacje są przez nas rozpatrywane na bieżąco, aby czas oczekiwania na decyzję był możliwie jak najkrótszy.


Biuro Obsługi Klienta - chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Skontaktuj się z nami.

Zapraszamy na czat

Rozpocznij rozmowę z naszym konsultantem przez czat online. Proste i przyjemne!


Rozpocznij czat

Zadzwoń do nas

Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy rozwiać wszelkie wątpliwości.


Zadzwoń teraz

Napisz wiadomość

Chcesz wysłać nam zdjęcia, opisać jakiś problem? Ten formularz to dobre miejsce!


Wyślij wiadomość
Jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0
Masz więcej pytań? Wyślij zapytanie!

Komentarze

Komentarze: 0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.