Koszt zwrotu

Koszty zwrotu ponosi klient. Są to koszty związane z opakowaniem, zabezpieczeniem i nadaniem przesyłki.
W przypadku, gdy klient zwraca całe zamówienie, sprzedawca zwraca kupującemu:

- kwotę zapłaconą za zakupiony towar w wartości nominalnej,

- zwrot kosztów przesyłki w wysokości najtańszego sposobu oferowanego przez sprzedającego.


Biuro Obsługi Klienta - chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Skontaktuj się z nami.

Zapraszamy na czat

Rozpocznij rozmowę z naszym konsultantem przez czat online. Proste i przyjemne!


Rozpocznij czat

Zadzwoń do nas

Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy rozwiać wszelkie wątpliwości.


Zadzwoń teraz

Napisz wiadomość

Chcesz wysłać nam zdjęcia, opisać jakiś problem? Ten formularz to dobre miejsce!


Wyślij wiadomość
Jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0
Masz więcej pytań? Wyślij zapytanie!

Komentarze

Komentarze: 1

Zaloguj się, aby dodać komentarz.