Jak mogę dokonać zwrotu?

Zwrot towaru jest możliwy tylko dla produktów niepersonalizowanych w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi.

Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, takich jak plamy, przetarcia itp. Prosimy o ostrożność przy przymierzaniu, rozkładaniu, aby produkty nie zostały uszkodzone.

- wypełnij Formularz: użyj załączonego formularza zwrotu lub skorzystaj z formularza online https://www.crazyshop.pl/zwroty,

- zapakuj i odeślij: zapakuj zwracany towar i odeślij na adres: Danhoss, ul. Łunawska 34, 86-200 Chełmno,

- oczekuj na zwrot pieniędzy: oczekuj na zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki.

Jeśli masz dodatkowe pytania lub potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z działem obsługi klienta, drogą e-mailową: sklep@crazyshop.pl, bądź telefoniczną: tel. 56 300 2005 w godzinach 8:00 - 16:00 w dni robocze.


Biuro Obsługi Klienta - chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Skontaktuj się z nami.

Zapraszamy na czat

Rozpocznij rozmowę z naszym konsultantem przez czat online. Proste i przyjemne!


Rozpocznij czat

Zadzwoń do nas

Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy rozwiać wszelkie wątpliwości.


Zadzwoń teraz

Napisz wiadomość

Chcesz wysłać nam zdjęcia, opisać jakiś problem? Ten formularz to dobre miejsce!


Wyślij wiadomość
Jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0
Masz więcej pytań? Wyślij zapytanie!

Komentarze

Komentarze: 0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.